"Åpen dag" for fly-interesserte på Vigra 25. mai 2014

Av Ole Christian Synnes | 19.05.2014

Det arrangeres "Åpen dag" for flyinteresserte på Vigra førstkommende søndag 25. mai kl. 1100-1430. Tilbudet er til deg som kan tenke deg å ta mikroflybevis, og som ønsker en prøvetur eller to!

Klubben vil stille med flere mikrofly, og vi tilbyr 20-minutters prøveturer til kr 350,-. Du må gjerne prøve flere flytyper om du ønsker. Det er store forskjeller innen mikrofly-klassen, og vi har alt fra koselige "søndags"-fly, til sjøfly og raske tur-maskiner. Du vil kunne ta flere av disse i øyensyn, og også få bli med en prøvetur.

Praktisk: Inngang blir via Nord Helikopter/Luftransports hangar, bak flyplassens GA-område. Du kjører forbi flyplassen, og følger veien til enden. GA-området er en egen sikkerhetssone på flyplassen, og besøkende må loses inn dit av våre akkrediterte medlemmer.

Har du spørsmål, kontakt Ole Christian Synnes (tlf 908 73 515) eller Christian Caspersen (tlf 908 94 708).

OBS: Det tas værforbehold!