Filarkiv for klubbens medlemmer

Av Jan Erik Hanken | 11.03.2016

Hei.

Vi har nå fått opprettet filarkiv i myWebLog.
Klubben vil der publisere dokumenter som medlemmene bør kjenne til. Men som ikke nødvendigvis bør ligge tilgjengelig for alle på hjemmesiden. Klubben har også blitt oppfordret fra NLF til å få på plass en slik løsning.
Her er noe av det som blir publisert der:
-Lov for klubben.
- Styre- og årsmøtereferater.
- Annen relevant kommunikasjon/dokumentasjon som klubbens medlemmer bør kjenne.
- Aktuelle brukermanualer, sjekklister mv. for det utstyr og flymateriell som benyttes i klubben.
Spesielt viktig er det for klubbens medlemmer at vi publiserer informasjon om flyene som klubben bruker i sin virksomhet. For vår del gjelder dette Andelslagets Avid Flyer LN-YWS
Derfor så vil vi iløpet av de neste ukene få lagt ut relevant informasjon om flyet i filarkivet.

Vi vil også opprette et mere offentlig filarkiv på hjemmesiden, med noe av de samme dokumentene.

Innlogging på myWebLog er som følger:
Logg inn med brukernavn som er satt sammen av ett prefix 760 bindestrek og . Eks. 760-12345. Passord må endres ved første pålogging. Hvis du ikke husker passord, så bruk glemt passord funksjon på hjemmesiden til www.myweblog.se.

Der ligger ikke så mange dokumenter ute enda, men styret og klubbens fagfunksjoner vil legge ut dokumentene etter hvert som dem er klare for publisering.
Jan Erik Hanken
Leder Ålesund Flyklubb\Sunnmøre Mikroflyklubb