Klubbtur Bjorli 2016

Av Jan Erik Hanken | 16.06.2016

Vi arrangerer også i år klubbtur til Bjorli. Denne blir 12-14 august 2016
Vi har i år sendt invitasjon til våre naboklubber for denne turen, og håper at det også vil komme noen fly fra andre klubber. Styret i samråd med Skoleleder vil også jobbe med å leie noen skolefly fra andre klubber, slik at flest mulig elever får mulighet til å fly. Hvordan dette blir løst, og hva vi får til er ikke avklart per dags dato. Mere informasjon om dette vil komme når turen nærmer seg. Håper så mange som mulig har anledning til å være med oss oppover til Bjorli. Vil også oppfordre alle om å melde seg på turen, enten på Facebook eller per telefon eller mail til Styreleder. Dette slik at vi kan planlegge litt bedre hva vi trenger av utstyr, kioskvarer etc.

Program For Flyhelg 12-14 August 2016

Ålesund Flyklubb

Frekvens 123.50

Fredag 12.08.16

Flyging frem til 20.00

Oppmøte, innkvartering osv.

20.00:  Sikkerhetsmøte, Orientering om plassen og rutiner etc.

21.00-: Sosialt samvær, grilling etc.

Lørdag 13.08.16

Flyging 09.00-20.00

21.00: Felles middag\grilling samt sosialt samvær resten av kvelden.

Søndag 14.08.16

Mulighet for Flyging 12.00-20.00

Generell informasjon:

Overnatting på flyplassen: Der er god plass til overnatting på flyplassen. Dette er i 4 mannsrom.

Det koster 150 kroner pr. person pr. natt. Den enkelte må selv ta med laken og sovepose, eller laken, dyne, dynetrekk og pute.

Vi vurderer og lage til en felles middag\grilling på lørdagskvelden, kostnader for dette blir da fordelt på dem som er interessert i dette. Andre måltider må hver enkelt ordne selv. Det er kokemuligheter og en del kjøleskap kapasitet på kjøkkenet. Gryter, tallerkener og dekketøy finnes også på kjøkkenet. Men det er en fordel om hver enkelt har med seg drikkevann til matlaging etc. da vannkvaliteten på flyplassen ikke er veldig god.

Såpe, håndklær osv. må også den enkelte ta med.

Alle elever som vil flyge på Bjorli, må sørge for at deres lisenser og medlemskap er i orden.

Vi ønsker en påmelding fra de som ønsker å være med. Det er også mulighet og ta med ektefelle etc.

For de som ønsker å ta med seg bobil eller campingvogn er det god plass til det.

For ytterligere informasjon\påmelding kan dere ringe:

Jan Erik: 466 23 088

Hilsen Styret i Ålesund Flyklubb